Tilbage

Er du vores nye økonomiassistent?

Netop nu, søger vi en ny økonomiassistent til vores hovedkontor i Hvidovre, hvor vi pt. Er 20 engagerede medarbejdere.

Der er tale om et meget centralt job, som du får gode muligheder for selv at påvirke / udvikle. Er du den vi står og mangler, kan du forvente et job i en virksomhed, som er kendt for avancerede facadeløsninger og produkter af høj kvalitet. Vi er inde i en meget spændende udviklingsproces, som du bliver en naturlig del af.

Virksomheden er præget af stor faglighed og et meget højt engagement. Omgangstonen er uformel og direkte – og vi lægger vægt på åbenhed, sparring og samarbejde.

Du vil naturligvis komme igennem et introprogram, hvor du introduceres til Sto Danmark, vores organisation og økonomisystemer.

Vi tilbyder en god fast løn, pension samt bonusordning.

Ansvarsområder


I jobbet som Økonomiassistent refererer du direkte til vores Country Manager, der er leder af Sto Danmark A/S.


Du vil få en stor kontaktflade både internt og eksternt og bliver en central person, med ansvar for virksomhedens regnskabsfunktion.


De primære opgaver i jobbet er følgende:

  • Kreditmanagement
  • Opfølgning på virksomhedens kunder samt besvarelse af henvendelser
  • Indrapportering i virksomhedens økonomisystem
  • Registrering af afvigelser og rapportering til ledelsen
  • Aktiv deltagelse i budgetlægning
  • Opfølgning på budget og KPI’er
  • Forberedelse af regnskab til revisor
  • Support til kundeservice og andre kolleger i organisationen
  • Lønhåndtering
  • Momshåndtering

Kvalifikationer


For at kunne bestride jobbet forventes det, at du er regnskabsuddannet eller økonomiuddannet med et par års erfaring fra en lignende stilling. Derudover skal du have erfaring med at rapportere i et økonomisystem.


Vi søger dig, der kan arbejde systematisk, struktureret og med stor ansvarsfølelse for dine opgaver og du skal kende betydningen af, at overholde dine deadlines.


Du kan arbejde analyserende, selvstændigt og med stort engagement.


Som person er du forretningsorienteret og har lyst til, at forstå sammenhængene i virksomheden.


Du har en positiv indstilling til opgaverne, kollegerne og kunderne. Du skal være serviceminded og indstillet på, at give kunderne en god service.


Du skal have erfaring med Excel – og gerne med SAP


Du skal have et godt kendskab til engelsk – og gerne til svensk, da der bliver et tæt samarbejde med svenske kolleger.


Virksomheden


Hos STO Danmark A/S, leverer og markedsfører vi produkter og systemløsninger indenfor Facade, Interiør og Akustik samt Beton og Gulv.


Vi er en del af Sto Scandinavia AB og indgår i den tyske koncern Sto SE & Co. KGaA, som har filialer over hele verden. Miljøet er vores vigtigste samarbejdspartner og vi har en grøn helhedsindstilling til vores arbejde, det kalder vi for 'Omsorgsfuldt byggeri'.


Vi er en virksomhed i udvikling og søger netop den person, der vil hjælpe os med at vokse yderligere i Danmark. Vi har behov for dygtige og engagerede medarbejdere, som sætter kunden i centrum og synes om nye udfordringer!


Ansøgning

Send din ansøgning hurtigst muligt. Vi afholder samtaler løbende.

Ansøgningen sendes til: ska@kromann-search.dk

Kontakt Stig Kromann for yderligere info.

Stig Kromann

Kromann Search & Selection

ska@kromann-search.dk

Tlf.: 20160342